Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Igår, 20:46 0 kommentarer
Årets Tjoget-lag är registrerade i Eventor. Titta vilken sträcka ni har och att ert SI-nummer stämmer. De allra flesta har sin egen SI men vissa springer med klubbens pinnar. Pinne och tillhörande nummerlapp finns i vårt gula klubbtält som markeras med KOK-flagga. Vi har med oss ett gäng säkerhetsnålar men alltid bra att ha med sig några i reserv.
I startlistan saknas några namn av olika anledningar men det skrivs in av lagledare Filip Leman och Daniel Glatz.när de hämtar nummerlapparna. Så vi har alltså fulla lag! Men det finns vissa vakanter på de sträckor man kan vara flera på. Så finns det hugade för en kort vit bana under lördagen eller 4 km gul str. 14 söndag morgon plus att det funkar med tävlingsreglerna så anmäl ert intresse till lagledarna.
Det kommer att bli varmt! Fyll på med vätska redan dagen innan och under dagen fram till någon timme ni ska springa. Håll er i skuggan, ta med paraply för skydd mot solen. Använd solkräm, keps, solhatt men smörj inte i panna och runt ögon (svider när svetten rinner). Häll vatten över er innan start. Gör allt ni kan för att kyla ner er och behåll vätskebalansen!
Kolla alla kodsiffror även om det saknas gaffling. Laganda är viktigast, målet är att komma runt och ha minst lika roligt som förra året! Heja KOK-lightnings!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies